В Україні після успішного тестування повноцінно запрацювало електронне бронювання через портал державних послуг "Дія".
Про це розповіла голова Міністерства економіки Юлія Свириденко у соцмережі Facebook.
Вона зазначила, що на початку місяця провели бета-тестування, під час якого деякі компанії випробували систему та забронювали близько тисячі працівників. Після цього сервіс запрацює повноцінно.
"У середньому процес займав до години. Тому після успішного тесту, ми запускаємо послугу повноцінно. Тепер процес буде максимально швидким та автоматизованим, аби скоротити час очікування для бізнесу", - написала міністр економіки.
Так, у разі, якщо підприємство належить до критично важливих чи здійснює забезпечення потреб Сил безпеки та оборони, має змогу здійснити бронювання працівників онлайн. Алгоритм наступний:
- керівник підприємства має через особистий кабінет подати заяву про бронювання з переліком працівників, які підлягають бронюванню;
- "Дія" в автоматичному режимі перевірить компанію та працівників за реєстрами на предмет:
- чи дійсно підприємство критично важливе;
- чи на справді військовозобов’язані працюють офіційно;
- чи дані військовозобов’язаних містяться в реєстрі "Оберіг".
У разі схвальних відповідей - система автоматично надішле повідомлення в особистий кабінет керівника про бронювання працівника.
Водночас, у військовозобов’язаного оновляться відомості у застосунку "Резерв+". А саме - з'явиться інформація про бронювання. За потреби, можна отримати паперову версію.
У разі відмови - керівнику надішлють детальне пояснення причин такого рішення.
"Що важливо, тепер рішення про конкретного працівника керівник отримуватиме одразу, не чекаючи на рішення щодо інших працівників, яких він вказав у заяві", - додала Юлія Свириденко.
Нагадаємо, 3,4 мільйона українських громадян призовного віку встигли оновити дані до 16 липня включно завдяки Резерв+, з них 83,5 тис. - за кордоном.