Журналіст Денис Казанський висловив здивування щодо маркетингової стратегії обдзвону потенційних клієнтів "роботами", назвавши такі дзвінки просто спамом.
Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.
"Цікаво, а існує хоч одна людина, яка реально щось замовляє після спам-дзвінків від роботів з міських номерів? Хоч хтось взагалі дослухав до кінця ці автоматичні голоси, які пропонують якісь курси, послуги і т.п.", - написав він.
За словами журналіста, він забанив вже близько 100 таких номерів, проте дзвінки продовжуються.
"Це ж комусь грошей коштує. Хтось реально цю рекламу замовляє…", - вважає Казанський.
Нагадаємо, раніше Казанський висловлювався щодо "закручування гайок" z-блогерам.