На початку цього року у мобільному застосунку "Дія" запустять штучний інтелект, покликаний допомогти користувачам. Завдяки АІ-асистенту українці зможуть передавати скарги відповідним державним установам.
Такі плани анонсували у Міністерстві цифрової трансформації.
Керівник відомства Михайло Федоров поділився такими намірами під час презентації AI Center of Excellence. За його словами, команда фахівців вже працює над втіленням відповідного рішення у застосунку, де зібрані державні послуги.
"Ми працюємо над тим, щоб у Дії з'явився такий певний помічник, який може використовувати мову AI, певний AI-агент, до якого ви можете звернутися, якщо у вас є проблема під час взаємодії з державою", - повідомив Федоров.
Очікується, що штучний інтелект трансформуватиме голос у текст, тому достатньо буде озвучити своє прохання. Після чого "Дія" визначатиме, які міністерства здатні вирішити відповідні питання, та перенаправлятиме такі звернення.
За словами керівника Мінцифри, втілити плани хочуть найближчим часом.
"Якщо говоримо про штучний інтелект, то тут ми також пішли з досить амбітним завданням. Ми поставили перед собою мету - до 2030 року ввійти до ТОП-3 країн світу за рівнем інтеграції та провадження AI-рішень", - повідомив міністр.
Раніше ми повідомляли, що електронні направлення до лікаря, рецепти на ліки та інші медичні повідомлення надходитимуть в застосунок "Дія".