RU  UA  EN

Неділя, 23 лютого
  • НБУ:USD 41.25
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.25
Суспільство

Новини

22 лютого

Всі новини

​"Я не розумію російської мови": співробітниця ПриватБанку відшила російськомовного клієнта

Фото: кадр з відео

Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови.

Про це повідомляє "Апостроф", посилаючись на джерела.

Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським законодавством, громадяни України не зобов’язані володіти іншими мовами, крім державної.

"Тому ви як працівник банку чи продавець в магазині - не зобов’язані розуміти москальський язик. Закон на вашій стороні. Ця пані, працівник банку ПриватБанк - приклад національно свідомого українця. Українця, який має чітку позицію та гідність! Ось так ми маємо себе вести. Такі люди у мене викликають повагу і захоплення", - написала Гуменюк.

І додала, що в Україні немає російської меншини і не може бути. Мовляв, "московія - окупант на наших землях, російськомовних українців не існує - це вигадка Кремля. Є українці і є московити".

Разом з тим на інцидент у банку відреагував і речник Військово-морських сил Збройних сил України Дмитро Плетенчук.

"Всі ми трохи Валентина Миколаївна з ПриватБанку тепер. Респект. P.S. Тік-ток давно треба заблокувати. Бо він давно став причиною, а не наслідком", - зазначив речник.

Нагадаємо, український поет, прозаїк та драматург Олександр Ірванець висловив претензії до деяких ютуб-блогерів, які використовують у своїх ефірах російську мову.