В судовому процесі над обвинувачуваними в резонансній ДТП в Харкові, Оленою Зайцевою і Геннадієм Дроновим, є серйозні перешкоди: зникнення лікаря-нарколога та нездатність експертів визначити лінії перехрестя, на якому сталася аварія.
Про це в інтерв'ю "Obozrevatel" розповів адвокат однієї з родичок загиблих, Дмитро Марцонь.
За його словами, ситуація з лікарем-наркологом Федірко, яка запідозрила Зайцеву у вживанні наркотичних речовин перед аварією, виглядає вкрай дивно.
"Нам про неї нічого невідомо офіційно. Крім того, що через деякий час після ДТП вона звільнилася з диспансеру... Її запрошували прийти на суд, вона двічі не з'явилася. Тоді суддя прийняв рішення здійснити її привід. На останньому засіданні поліція відзвітувала, що привести її не змогли, оскільки за місцем проживання її немає... Нам взагалі не подобається, що дії Федірко пройшли крізь пальці слідчого і прокурорів. Ніхто не дав правову оцінку її діям. Як людина з 25-річним стажем роботи могла відправити недостатню кількість біоматеріалів на аналізи? Адже саме вона запідозрила, що Зайцева була в стані наркотичного сп'яніння. І вона прийняла рішення направити матеріали обвинуваченої на дослідження. Експерт, який повинен був дослідити кров на п'ять опіатів, каже, що йому передали стільки крові, що її не вистачило б і на один аналіз. У нас це викликало здивування. А слідчий і прокурори бачили, що аналізи просто завалені, і не дали цьому правову оцінку", - розповідає Марцонь.
Інше питання, яке викликало у слідства значні проблеми - визначення ліній перехрестя, на якому сталася аварія.
"Чотири експерти заявили, що Дронов виїхав за межі перехрестя. Але чомусь ніде не намалювали чітко, де ці межі перехрестя. Вони кажуть, що це уявна лінія від початку закруглення бордюрного каменя з однієї й іншої сторони дороги. Але якщо її провести, то видно, що він не виїхав ", - зазначає адвокат.
У той же час, за його словами, вина Дронова в ДТП є.
"Якби не було Дронова, не було б і таких страшних наслідків. Якби не його дії, Lexus Зайцевої пролетів би це перехрестя. Тут обидва винні. Дронов почав рух на миготливий сигнал світлофора. Він почав дуже швидко набирати швидкість. Його прискорення дорівнює максимальному прискоренню цього автомобіля, фактично педаль газу була втиснута в підлогу. до того ж, перехрестя там осяжне, там немає перешкод, і не побачити Lexus було важко ", - вважає Марцонь.
Нагадаємо, 18 жовтня 2017 року внаслідок страшної аварії на перехресті Сумської та провулку Мечникова в Харкові загинули шестеро людей і ще стільки ж постраждали. Тоді в результаті зіткнення на перехресті двох автомобілів, Lexus, за кермом якого перебувала Зайцева влетів у натовп людей, які стояли на тротуарі.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в мережі обурювалися тому, що фігурантку смертельної ДТП на вулиці Сумській в Харкові Олену Зайцеву помітили на вулиці.