На підході до Керченського мосту окупанти поклали перший із 18-ти кілометрів залізничної колії з боку Керчі.
Про це повідомляє кримське видання "Примечания".
"У році, що наступив будівельники двухпутной дороги приступили до укладання рейок. Верхня будова колії формується на готових ділянках із захисним шаром з дренуючого ґрунту. На сьогодні виконано перший кілометр рейкового шляху головного ходу, готові більше 1,5 км станційних колій", - йдеться в повідомленні.
Відомо, що разом із трасою будується нова станція Керч-Південна з парком шляхів для вантажних, пасажирських і приміських поїздів. Діюча станція Багерове - на реконструкції. Ведеться перебудову дев'яти станційних колій, спорудження двох пасажирських платформ, пішохідного переходу, а також будівель і споруд службово-адміністративного комплексу.
"Залізничники ведуть до мосту двоколійну дорогу-підхід довжиною 40 км. Верхня будова колії готова в повному обсязі. Зібрано та укладено 163 стрілочних переводи, встановлено понад 2500 опор і металевих стійок контактної мережі. Ступінь готовності штучних споруд, включаючи мости і шляхопроводи, - від 95 до 100%", - йдеться в повідомленні.
Повідомляється також, що готові всі залізничні опори - 307 конструкцій висотою від 5 до 35 метрів. Укрупнювальне складання прогонових будов - це 160 тисяч тонн металу - проведена більш ніж на 90%. На готові ділянки мостового полотна укладено 11 із 38 км рейкошпальної решітки.
Як повідомляв "Апостроф", за словами експертів, у Керченського мосту немає майбутнього, оскільки він зведений на тектонічному розломі.