RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Суспільство

Новини

21 грудня

20 грудня

19 грудня

Всі новини

Російських пропагандистів зловили на обмані про причини НП у Керченській протоці

Російські пропагандисти звинувачують в пожежі в Керченській протоці США.

Про це повідомляють на сайті "Миротворець".

Російські ЗМІ звично маніпулюють і оголошують США винними в загибелі людей в Чорному морі і танкерів Maestro і Candy.

"Керівництво газового терміналу "Мактрен-Нафта" в порту Темрюк заборонило кораблю Maestro під прапором Танзанії підійти до причалу. Внаслідок цього екіпажі кораблів були змушені піти на ризиковану операцію по прямій перекачуванні палива з судна на судно поза порту при несприятливих метеорологічних умовах, що, ймовірно, і призвело до вибуху і пожежі ", - пишуть РосЗМІ.

А на сайті "Миротворець" пояснили, чому це є маніпуляцією.

  • Список санкцій OFAC, в якому знаходяться 3 танкера, які здійснювали поставки LPG в Сирію, оприлюднений 20.11.2018. Однак, ці порушники знаходилися в списку і раніше.

"Маестро" тут фігурує під старим іменем GREEN LIGHT, яке йому змінили ще в 2015 році.

"Все це не заважало танкеру Maestro (IMO: 8810700) відвідувати порт Темрюк для завантаження LPG для доставки на Близький Схід. На скріншоті з бази суднозаходів до портів держави-агресора видно 3 судозаходи в Темрюк в липні, жовтні та грудні 2018 року. Останній відбувся вже після публікації нового списку OFAC, який тільки підтвердив існуючі санкції відносно порушника", - йдеться в повідомленні.

  • Другий аргумент, який розвінчує примітивну маніпуляцію російських пропагандистів, це допуск 18-20 січня 2019 року в порт Темрюк танкера Candy (ex-name Venice, IMO: 9005479), який також знаходиться в згаданому списку.

"Серед ймовірних причин, за якими Maestro не пішов завантажуватися в порт, а займався цим на рейді, слід назвати можливі технічні порушення, за якими дійсно міг бути заборонений захід судна, тоді до чого тут OFAC? Ще більш реалістичною причиною є приховані схеми нелегального бізнесу, ніж власне і займалися організатори газового експреса на Сирію. Банально вигідно провести ці смертельні перевантаження на рейді, тим більше, вони це робили і раніше", - говориться в повідомленні.

Як повідомляв "Апостроф", кількість жертв пожеж на судах під прапором Танзанії "Канді" і "Маестро" біля Керченської протоки збільшилася щонайменше до 14 осіб.