Аеропорт Шереметьєво оприлюднив похвилинну хронологію катастрофи з літаком Sukhoi Superjet 100.
Про це повідомляють на сайті аеропорту.
Відзначають, що після займання літака пожежні розрахунки і рятувальники аеропорту прибули на місце події через 1 хвилину з випередженням державних нормативних вимог.
В повідомленні підкреслили, що нормативний час прибуття пожежно-рятувальних розрахунків - 3 хвилини з моменту оголошення сигналу "Тривога".
Також опублікували хронологію за матеріалами даних виробничих систем, радіоданних переговорів (час московський):
- 18:02 - Рейс SU1492 авіакомпанії "Аерофлот" вилетів за маршрутом "Москва. Шереметьєво - Мурманськ".
- 18:12 - Командир ПС (КВС) доповів диспетчеру ОрВД про повернення в аеропорт вильоту через відмову радіозв'язку.
- 18:13 - КВС повторно доповів диспетчеру ОрВД про втрату радіозв'язку і додатково про втрату автоматичного управління ВС.
- 18:14 - Керівник польотів ОрПР повідомив Змінному начальника аеропорту (СНА) Шереметьєво про повернення з повітря рейсу SU1492. По доповіді КВС, причина - відмова радіозв'язку і втрата автоматичного управління ВС, захід і посадка ПС відбуваються в штатному режимі.
- 18:30 - Посадка ВС на ШЗПС 24L. Після посадки сталося загоряння ВС.
- 18:31 - Керівником польотів ОрПР оголошена "Тривога".
- 18:31 - Випущені аварійні трапи, проводиться евакуація пасажирів з літака силами екіпажу.
- 18:32 - Прибуття першого пожежного розрахунку аварійно-рятувальної команди аеропорту Шереметьєво (далі - АСК), початок гасіння ВС.
- 18:32 - Прибуття другого пожежного розрахунку АСК, порятунок і евакуацію пасажирів і членів екіпажу силами АСК Шереметьєво.
- 18.33 - Прибуття додаткових 4-х розрахунків АСК.
- 18:35 - Рятувальники АСК аеропорту увійшли в палаючий борт.
- 18:48 - Пожежу на ВС повністю загасили.
Для ліквідації катастрофи були задіяні 26 рятувальників на 6 аеродромних пожежних автомобілях. Також на місце прибули і 4 карети швидкої медичної допомоги. До того ж, для гасіння пожежі використовували:
- 1 додатковий резервний АПА використовувався для створення резерву вогнегасної речовини.
- 1 автомобіль газодимозахисної служби (ГДЗС) для створення ланок ГДЗС з гасіння пожежі всередині фюзеляжу і проведення аварійно-рятувальних робіт.
- 73 тонни вогнегасної речовини з них 6,5 тонн піноутворювача.
"Правова і професійна оцінка діяльності всіх осіб, причетних до даної події, буде дана Слідчим комітетом Росії і Міждержавним авіаційним комітетом", - йдеться в повідомленні.
Як повідомляв "Апостроф", опублікована розшифровка переговорів співробітників екстрених служб аеропорту Шереметьєво в перші хвилини НП з літаком Sukhoi Superjet 100, в якому загинула 41 людина.