Письменниця Богдана Гайворонська заявила про крадіжку військової амуніції, яку вона передала кур'єру "Нової пошти" для відправлення пораненому військовому.
Про це вона написала у Facebook.
Амуніцію було відправлено 2 березня і з тих пір про посилку нічого не відомо, у системі вона так і не з'явилася.
"Нова пошта", ми офіційно заявляємо про викрадення нашої посилки вашими працівниками. Це було здійснено або кур'єром Владиславом, +380 67 173 9129 телефон якого виключений, або в розподільчому центрі, адресу якого нам, звісно, ніхто не повідомляє.
Компенсація коштів, вказаних як оголошена вартість, нас не цікавить, оскільки в разі втрати амуніції ми будемо сплачувати штраф близько півмільйона гривень. Нас цікавить повернення нашої посилки нам в руки. Посилка виглядала як темно-синя сумка з військовим візерунком, у якій була каска та бронежилет", - написала Гайворонська.
Вона висловила нерозуміння, чому так складно з'ясувати, який конкретно кур'єр забрав посилку і перевірити його, а також перевірити розподільчий центр.
"Ми розуміємо, що ви будете покривати своїх працівників, хоча у такій ситуації ви мали б провести серйозне розслідування, а якщо хтось із ваших людей дійсно вкрав посилку - самі звернутися в поліцію. Натомість ви серед ночі зносите створену в додатку накладну і вертаєте кошти на карту - немає посилки - немає проблем. Красти військову амуніцію у пораненого військового в часи війни - це дніще", - написала Гайворонська.
Пізніше вона написала, що посилку "заднім числом" знайшли.
"Посилку знайшли і вона поїхала далі до адресата. У додатку заднім числом з'явилося, що кур'єр о 9:46 забрав сьогодні посилку. Це все після десятка звернень в підтримку, служби кур'єрів і гарячу лінію, а також до поліції, яка вже і з'ясувала, що наша посилка вже знайдена. Більше цінні речі кур'єрами передавати не будемо.
Безмежно раді, що все завершилося благополучно. Дякуємо тим працівникам Нової пошти, які доклали зусиль для пошуку наших речей. Не дякуємо тим працівникам Нової пошти, через яких ми не спали всю ніч і у нас досі трусяться руки. Сподіваюся, що Нова пошта докладе зусиль, щоб мінімізувати такі ситуації", - написала Гайворонська.
Пресслужба "Нової пошти" повідомила, що через технічну помилку в системі не вдалося своєчасно створити накладну, через що посилка тимчасово не відображалася в додатку.
"Весь цей час вона зберігалася на відділенні, і жодних неправомірних дій з боку кур'єра не було. Наразі вантаж уже в дорозі до отримувача. Ми анулювали вартість доставки та підготували для клієнта подарунок на знак вибачення", - повідомили у компанії.
Раніше колишній освітній омбудсмен України Сергій Горбачов обурився обмеженням онлайн-оплати у "Новій пошті" сумою до 29999 гривень.