RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Суспільство

Новини

22 грудня

21 грудня

20 грудня

Всі новини

"Кишенькові" ракети: ТОП-10 гарячих суперміні і компактних хетч

Компактні хетчі і суперміні набули величезної популярністю у багатьох водіїв. Ці "кишенькові" ракети люблять не тільки за комфортну їзду і простоту в управлінні, а й за непогане співвідношення ціни та якості.

Портал Autocar опублікував ТОП-10 найкращих суперміні і компактних хетчбеків з усіх, що присутні зараз на ринку.

1. Ford Fiesta ST

Ford Fiesta ST заслужено посідає перше місце в цьому топі. У цьому автомобілі поєднання керованості, комфорту і продуктивності ще більш привабливе, аніж в попередніх моделях. Він не тільки виграв корону в рейтингу кращих доступних автомобілів для водіїв Великої Британії 2018 року, а й майже отримав повний п'ятизірковий рейтинг дорожніх випробувань.

2. Hyundai i20 N

Hyundai впевнено посідає далеко не останнє місце серед виробників доступних за ціною і при цьому якісних автомобілів. Новий суперміні i20 N став чи не головною причиною настільки утішних відгуків про цього виробника. Його керованість, точність на високих швидкостях, самовладання і точність рульового управління - все це того порядку, який ви рідко зустрінете в автомобілі такого розміру, а його швидкість руху по землі більша, ніж ви очікуєте від автомобіля з потужністю всього 201 к.с.

3. Caterham Seven 170 R

Можливо, це не гарячий хетчбек і не щось подібне, але жодне обговорення доступного автомобільного небосхилу не повинно залишати поза увагою одного з справжніх і вічних чемпіонів по розвагах з обмеженим бюджетом: Caterham Seven.

Остання "сімка" 170 - найлегша з будь-коли побудованих компанією. Використовуючи останню версію трициліндрового бензинового двигуна Suzuki об'ємом 660 куб. важить всього 440 кг і також відповідає критеріям японського класу автомобілів kei.

4. Mini Cooper S

Сучасний швидкий Mini - це більш елітний і витончений погляд на те, що може бути чарівною "кишеньковою" ракетою. Cooper S трохи м'якший по краях, аніж найбільш цілеспрямовані автомобілі цього класу - Fiesta ST в цьому сенсі набагато гостріший і міцніший - але, як універсал, він робить собі багато послуг і має добре продумане поєднання зчеплення, контролю, продуктивності і якості.

5. Mazda MX-5 1.5

В наші дні MX-5 1.5 видає 130 к.с., що набагато більше, аніж у знаменитого 1,6-літрового автомобіля першого покоління. Водночас менший з двох сучасних двигунів Mazda також надає нинішньому автомобілю великої легкості.

6. Volkswagen Up GTI

Up GTI явно не найпотужніший автомобіль з цього списку і не найскладніший з технічної точки зору. Але знищити його через такі причини означало б повністю втратити сенс його існування.

Його різкий і енергійний трициліндровий мотор чарівний, а комфорт при їзді за кермом цього автомобіля це те, чим багато водіїв дорожать роками.

7. Suzuki Swift Sport

Swift Sport третього покоління помітно відрізняється від своїх попередників. По-перше, його свого часу хирлявий безнаддувний двигун був спочатку замінений на більш привабливий агрегат з турбонаддувом, і тепер він еволюціонував з електрифікацією.

8. Volkswagen Polo GTI

Останній Polo GTI - це вже не просто шикарний варіант обробки незмінно популярного суперміні VW; тепер тут пропонується надійний хетчбек з високими характеристиками.

Він gjділяє свій двигун з легендарним Golf GTI - хоча тут і в дещо менш доопрацьованому стані - що надає йому досить високий рівень продуктивності, в той час як складність його шасі забезпечує відмінне самовладання і вражаючу динаміку навіть на найбільш побитих дорогах.

9. Abarth 595 Competizione

Якщо є одна річ, якої не бракує Abarth 595 Competizione, то це характер. При запуску його 1,4-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом оживає з агресивним тембром, який, здається, повністю розходиться з досить симпатичним іміджем посиленого Fiat 500. А потім він дає "стероїдному" міському автомобілю вражаючу прямолінійність, що для автомобіля такого розміру і типу здається настільки ж малоймовірним.

10. Mini Electric

Без коробки передач, педалі зчеплення або поршневого двигуна з різкими оборотами, які дарували б вам відчуття від водіння, такі автомобілі навряд чи можуть привернути увагу. Але Mini справляється з комбінацією його зазвичай плоского, збалансованого і маневреного управління з різким інстинктивним рульовим. Автомобіль завжди залишається добре контрольованим.

Раніше ми також публікували ТОП-10 авто гольф-класу, які добре упаковані і дуже приємні у використанні.