В Україні з 6 квітня набув чинності закон про "нульове розмитнення", який звільняє авто на єврономерах при реєстрації від ПДВ, мит та акцизу. Проте держава у зв'язку з цим зазнає втрат.
Голова парламентського комітету з фінансів, податкової та митної політики Данило Гетьманцев в інтерв'ю "Економічній правді" розповів про мінуси "нульового розмитнення" для держави.
Він уточнив, що з 9 по 20 квітня в Україну на умовах пільгового розмитнення було завезено близько 10 тисяч автомобілів.
"Є інформація, там черги стоять такі що... жерсть. Кількість розмитнених авто становить понад 10 тисяч штук", - сказав він.
Гетьманцев вважає, що практика зниження податків негативно впливає на ситуацію.
"У мене є певні сумніви щодо обґрунтованості надання пільги щодо ввезення товарів на митну територію України. Вважаю, що ми маємо скасувати це рішення, тому що воно б'є по наших товаровиробниках", - заявив він.
Нардеп наголосив, що ці пільги на сьогоднішній день більше шкодять, ніж приносять користі, тому їх необхідно скасувати.
Нагадаємо, нульове розмитнення запроваджено в Україні на час дії військового стану. Його термін було продовжено до 25 травня.
Раніше "Апостроф" розповідав,як працює нульове розмитнення в Україні на прикладі дизельного Mercedes-Benz C180 CDI 2012 випуску, який першим був ввезений в Україну за цими правилами 9 квітня.