В Україні з 6 квітня набув чинності закон про "нульове розмитнення", який звільняє авто на єврономерах при реєстрації від ПДВ, мит та акцизу. Проте держава у зв'язку з цим зазнає втрат.

Голова парламентського комітету з фінансів, податкової та митної політики Данило Гетьманцев в інтерв'ю "Економічній правді" розповів про мінуси "нульового розмитнення" для держави.

Він уточнив, що з 9 по 20 квітня в Україну на умовах пільгового розмитнення було завезено близько 10 тисяч автомобілів.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Є інформація, там черги стоять такі що... жерсть. Кількість розмитнених авто становить понад 10 тисяч штук", - сказав він.

Гетьманцев вважає, що практика зниження податків негативно впливає на ситуацію.

"У мене є певні сумніви щодо обґрунтованості надання пільги щодо ввезення товарів на митну територію України. Вважаю, що ми маємо скасувати це рішення, тому що воно б'є по наших товаровиробниках", - заявив він.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Нардеп наголосив, що ці пільги на сьогоднішній день більше шкодять, ніж приносять користі, тому їх необхідно скасувати.

Нагадаємо, нульове розмитнення запроваджено в Україні на час дії військового стану. Його термін було продовжено до 25 травня.

Раніше "Апостроф" розповідав,як працює нульове розмитнення в Україні на прикладі дизельного Mercedes-Benz C180 CDI 2012 випуску, який першим був ввезений в Україну за цими правилами 9 квітня.