Через повномасштабне вторгнення Росії та низку інших причин ситуація з пальним в Україні може різко погіршитися – аби цьому запобігти необхідно зробити кілька основних кроків.
Про це розповів керуючий партнер компанії AIM GROUP Corporate Finance & Investment Advisory Павло Присяжнюк, інформує "Обозреватель".
За його словами, попри ситуацію, що склалася, Україна вчергове може подолати кризу з пальним, зробивши кілька кроків. Перш за все – необхідно подбати про розширення списку постачальників і окрім Польщі та Румунії Україні варто розпочати співпрацю зі Словаччиною, Австрією, Угорщиною та країнами Балтії.
Також варто наростити власний парк бензовозів та сконцентрувати зусилля на розширення партнерських взаємин для збільшення парку залізничних цистерн на території ЄС.
"Вкрай важливо вжити конкретних кроків для розширення пропускної спроможності пунктів перевалки нафтопродуктів на залізничній інфраструктурі", - наголошує Прияжнюк.
Важливо також наповнити дизелепровід з Угорщиною в режимі реверсних поставок і в розширенні співробітництва з постачання нафтопродуктів з країнами Близького Сходу та Перської затоки.
Крім того, Україні слід активно залучати міжнародні організації, насамперед ООН (Організацію Об'єднаних Націй), до забезпечення безпечного постачання пального від західних партнерів морськими та сухопутними коридорами.
За словами Присяжнюка, ситуація з пальним в Україні може погіршитися у зв'язку із настанням сезону збору врожаю.
"Справа в тому, що в країнах ЄС споживання палива у цей період зросте. Для потреб залучають у Європі рухомий залізничний склад компаній Євросоюзу", - наголошує експерт.
Відмова від споживання російської нафти та перехід на роботу з альтернативними постачальниками призведуть до затримки та обмеження обсягів виробництва на нафтопереробних заводах Євросоюзу.
Раніше ми писали, що податки на пальне хочуть повернути.