В Україні активно обговорюється можливе повернення обов'язкового техогляду з 2023 року, оскільки це передбачає договір про асоціацію України та ЄС. Однак у ньому йдеться про обов'язковий технічний контроль лише для тих для машин, які виїжджають з України до ЄС, а жодних зобов'язань перед Євросоюзом щодо техогляду для машин на внутрішньому ринку Україна не має.
Ситуацію прокоментував заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Кава скептично висловився щодо повернення обов'язкового техогляду.
"Тому обов'язкових техоглядів для легкових автомобілів просувають компанії, які хочуть на цьому заробляти. Хотів зазначити, що у нас вже давно діє обов'язковий техогляд для автобусів та вантажних автомобілів, і "ефективність" системи техогляду бачить кожен мешканець нашої країни", - сказав він представникам ЗМІ.
Читайте також: Чи повернуть обов'язковий техогляд авто у 2023 році: всі подробиці
З цього можна зробити висновок, що на даний момент повернення техогляду знаходиться під великим питанням.
Раніше "Апостроф" розповідав, скільки може коштувати обов'язковий техогляд у 2023 році.