RU  UA  EN

Четвер, 2 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

2 травня

Всі новини

Чи повернуть обов'язковий техогляд авто у 2023 році: всі подробиці

Наступного року в Україні можуть повернути обов'язкову процедуру технічного огляду автомобілів, яку скасували ще в 2011 році. Це дозволить деяким чиновникам та обраним компаніям виманювати в українських водіїв щонайменше по 10 млрд гривень щороку.

Про це повідомляє Аuto.24.

Читайте також: Торгівля талонами замість техогляду: як в Україні боротимуться з корупцією під час проходження ТО

Останнім часом все частіше говорять про те, що до країни повернуться обов'язковий ТО для приватного транспорту. Водночас цей механізм зараз спирається на проект закону Мінінфраструктури України, який не схвалили у Державній регуляторній службі. Саме тому він не зможе запрацювати у 2023 році, як про це говорять у медіапросторі нашої країни.

Законопроект, який не дуже порадував українських автомобілістів, опублікували на сайті Міністерства інфраструктури ще у квітні 2021 року. Тоді це викликало сильний резонанс у суспільстві і в країні на якийсь час перестали просувати цей сумнівний проект.

Ключова причина полягає в тому, що технічні несправності дуже рідко стають причинами ДТП на наших дорогах. В офіційній статистиці Нацполіції йдеться про те, частка аварій через несправність транспорту не перевищує навіть відсотка. Статистичні дані свідчать, що після скасування техогляду понад десять років тому цей показник зменшився.

Головною причиною повернення забутої схеми техогляду називають підписану Угоду про асоціацію між Україною та Євросоюзом. У ЗМІ зазначають, що згідно з даними сайту pulse.eu-ua.org, наша країна поки що виконала навіть половину плану заходів, передбачених цією Угодою. У сфері транспорту та транспортної інфраструктури виконано 24%. Проблеми пов'язані із системою морських, вантажних та пасажирських міжнародних перевезень, на фоні яких повернення ТО можна назвати просто "краплею в морі". Його аж ніяк не можна вважати першочерговою перешкодою для євроінтеграції.

Нагадаємо, раніше "Апостроф" розповідав про те, що в обов'язковому техогляді можуть відмовити з п'яти причин або якщо є низка несправностей у транспорті.