RU  UA  EN

Субота, 25 травня
  • НБУ:USD 39.80
  • НБУ:EUR 42.95
НБУ:USD  39.80
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

25 травня

Всі новини

Четверта педаль в авто: навіщо вона потрібна

Власники автівок з автоматичною коробкою передач звикли до наявності двох педалей у машині, водії "механіки" не уявляють процесу кермування вже без трьох педалей, але наявність у транспортному засобі ще й четвертої може спантеличити обидві категорії.

"Апостроф" пише, навіщо у авто четверта педаль та яку функцію вона виконує.

Читайте також: Надійні і майже не ламаються: експерти назвали топ-5 "вічних" японських авто. Фото

Деякі виробники на початку 2000-х років випускали машини, у яких четверта педаль виконувала функцію ручного гальма, а ось на місці традиційного "ручника", між водієм та пасажиром, був спеціальний відсік для різноманітного дріб'язку, аналог "бардачку".

Додаткова педаль вносила дискомфорт для водіїв, які вже звикли до акселератора, гальма та зчеплення, тому машини з "нововведенням" випускалися з конвеєру порівняно недовго. Тим більше, що у виробників виникали складнощі з розміщенням на й так невеликій площі додаткового "устаткування".

У різних виробників четверта педаль виконувала різні функції - запускала змащування вузлів підвіски, перемикала ближнє та дальнє світло, була "ключем запалювання" та помпою для склоомивача. Окрім того, на деяких вантажівках гальмівну систему розподілили на дві незалежні педалі, бо при відмові основних гальм повинна залишатись можливість зупинити великий транспорт.

Нагадаємо, раніше ми писали, чому авто б'є током.

  • Вас може зацікавити:

Які автомобілі повинні проходити обов’язковий техогляд: в МВС назвали перелік і вимоги

З люком чи без люка? Поради водіям щодо вибору авто

Не всі про це знають: помилки, через які псується лак на кузові авто