Кияни потребують системного правового захисту від свавілля КП "Київтеплоенерго" щодо тарифів.
Про це заявила депутат Київради Людмила Костенко під час зустрічі з мешканцями району, які звернулися до її приймальні з проханням допомогти розібратися із перебільшеними сумами платежів, що надходять від КП "Київенерго".
Жителі будинку 5 по вул Героїв Дніпра були обурені, що з початку року тепловики міста регулярно надсилають платіжки з показниками, які не співпадають із реальними даними загальнобудинкового лічильника тепла. В результаті утворилася переплата в 66 тис грн (750 грн з кожної квартири), в якому мешкають переважно люди пенсійного віку. Спроба розібратися з питанням із енергетиками ні до чого не призвела: КП лишає звернення без відповіді.
"По офіційній інформації КП "Київтеплоенерго", 40% киян під час карантину не платили "тепловий" тариф. Звідси можна зробити припущення, що явно завищуючи суми платежів, підприємство намагається перекрити нестачу, що утворилася, - прокоментувала ситуацію Людмила Костенко журналістам каналу Kyiv Live. - В усякому разі, судячи і по сьогоднішній зустрічі, і по чисельним зверненням з приводу необгрунтових платіжок за гарячу воду та тепло, які регулярно надходять до моєї приймальної, я роблю очевидний висновок: КП "Київтеплоенерго" підступно користується своїм статусом монополіста на ринку теплової енергії!".
Під час зустрічі з киянами депутатка озвучила алгоритм подальших дій: "Для початку звернемося до Держспоживслужби. Якщо тут порозуміння не буде знайдено, будемо готувати судовий позов".
Депутатка закликала мешканців Оболоні не замовчувати випадки зухвалої поведінки КП "Київтеплоенерго", не даючи тим самим компанії-монополісту шансу вирішувати фінансові проблеми за рахунок сумлінних платників.