На сьогоднішній день російська пропаганда намагається оперативно реагувати на кожен успіх України, вводячи так звану "зраду".
Про це в інтерв'ю "Апострофу" заявив спікер міжнародного розвідувального співтовариства InformNapalm Михайло Макарук.
За його словами, пропаганда Кремля постійно еволюціонує.
"Якщо ми говоримо про вплив на широкі маси, то спочатку йшлося про суцільне спотворення інформації: ми тут їли снігурів, розпинали хлопчиків у трусиках під Слов'янськом, використовували ядерну і хімічну зброю - весело було, словом. Потім вони почали прогресувати і ефективно контролювати внутрішній інформаційний простір, даючи 90% правди і 10% брехні. На ній роблять акцент, і вона стає головною", - зазначив Макарук.
Він уточнив, що друковані медіа бойовиків на окупованих територіях працюють не самі по собі - є спеціальні центри інформаційно-психологічних операцій, які діють спільно з Федеральною службою безпеки і Головним розвідувальним управлінням РФ.
"Візьміть газетку звідти. Там кожне фото і текст зроблені дуже професійно на рівні психосоматики, щоб люди сприймали пропаганду максимально ефективно. Зараз робота ведеться в двох напрямках: по-перше, підживлюється внутрішній фронт, щоб "піпл-то хавав" - про те, як добре жити за царя, яка велична у нас "Новоросія" і чому Крим повинен бути наш, а по-друге, розповідається, як погано у "хохлів". "Ви не отримаєте асоціацію", "Ну і що, що асоціація, безвізу не буде", "Ну і що, що безвіз, тепер ви будете рабами і будете кататися туди туалети мити", "Ніхто не дасть вам Javelin", "Та що там ці Javelin - у нас є нові танки", - сказав спікер.
Він підкреслив, що пропагандистам РФ вдається вводити "зраду" в українське суспільство і в інформаційній війні вони перемагають, оскільки до цих пір впливають на населення.
У той же час Макарук зазначив, що найкращий метод роботи проти серйозної пропагандистської машини - це висміювання чогось.
"Це спрацює навіть краще. Погляньте на акцію, яку я називаю "Безхребетний полк". На мою думку, те, що зробили блогери, які називають себе "Демократичної ордою", було шикарним. Вони взяли і вийшли з плакатами героїв World of Warcraft (на противагу акції "Безсмертний полк", - ред.). Найбільше мені запам'ятався напис: "Чорт, вони знову вбили Кенні, вже 635 раз", - підсумував він.
Більше читайте в матеріалі "Апострофа": "Зелені чоловічки", які захоплювали Крим, до сих пір бояться однієї речі - розвідник з InformNapalm.