Із січня 2021 року бренд "Львівське" став новим Національним спонсором збірної України з футболу. Відповідна угода про співпрацю протягом наступних 4 років була підписана з Українською асоціацією футболу.
Урочисте підписання договору відбулось у Будинку футболу. Коментуючи початок співпраці, обидві сторони відзначили важливість події.
"Бренд "Львівське" роками єднав країну через призму масштабних проєктів. Але настав час, мабуть, для найпотужнішого та найемоційнішого спонсорства -"Львівське" стає Національним спонсором української збірної з футболу! Я певен, що головну українську команду повинен підтримувати один із найбільших українських брендів. Підтримка надає сили боротися та перемагати, тому ми готові йти пліч-о-пліч з командою та продовжувати об‘єднувати українців вже навколо футболу", - сказав генеральний директор Carlsberg Ukraine Євген Шевченко.
Президент Української асоціації футболу, член Виконкому УЄФА Андрій Павелко зазначив: "Зараз Україна та увесь світ зіткнулися з серйозними випробуваннями і дуже важливо в такий час заручитися підтримкою надійного партнера. Ми раді початку співпраці з провідним гравцем на пивному ринку. 2021 рік - важливий рік для нашої команди, адже збірна буде грати у фінальній частині Євро-2020. Це повинна бути потужна колаборація. Ми готові до активної співпраці та в очікуванні реалізації спільних масштабних проектів".
Нагадаємо, що до цього бренд "Львівське" тривалий час підтримував гурт "Океан Ельзи", виступав спонсором "Євробачення", яке відбулось в Києві в 2017, виступив спонсором найдорожчого українського фільму "Захар Беркут", що вийшов на екрани у 2019.