RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Світ

Новини

24 листопада

23 листопада

22 листопада

21 листопада

20 листопада

Всі новини

Що це? Ракета? З'явився повний текст розшифрування аудіо з даними про підрив літака МАУ в Ірані

У мережі з'явилася розшифрування аудіозапису з перемовинами диспетчерської служби аеропорту Тегерана і другого пілота літака компанії Iran Aseman Airlines в момент потрапляння ракети в літак МАУ в середу, 8 січня.

Про це пише ТСН.

Виявилося, що іранці бачили ракету з моменту пуску, і до того, як вона потрапила в український лайнер.

З нього випливає, що людина за штурвалом іранського лайнера бачив і пуск ракети, і вибух. Таким чином, журналісти роблять висновок, що іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи літака МАУ.

Диспетчер: Доброго ранку, "Українські Міжнародні Авіалінії" 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту – 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.

Диспетчер: Після 6000 футів напрямок – на Парок.

Пілот EP3768: Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Диспетчер: Доброго ранку, 3768.

Диспетчер: "Асеман" 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень – 110.

Пілот EP3768: Борт 3768, на зв’язку.

Пілот EP3768: Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Пілот EP3768: Ні, сер?

Пілот EP3768: Зона 320, для прольоту активна?

Диспетчер: GPS (нерозбірливо).

Пілот EP3768: За маршрутом – спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?

Диспетчер: Зона 320? На відстані скількох миль? Де?

Пілот EP3768: Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.

Диспетчер: Скільки миль? Де?

Пілот EP3768: Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.

Диспетчер: Нічого про це нас не інформували.

Диспетчер: Який це маэ вигляда? На що схоже це світло?

Пілот EP3768: Це точно світло від ракети.

Диспетчер: Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?

Пілот EP3768: Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.

Диспетчер: Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.

Пілот EP3768: Добре. Стаю на курс посадки.

Диспетчер: "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом.

Диспетчер: "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом-

Диспетчер: "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, як чутно?!

(запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)

Диспетчер: "Асеман" 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.

Диспетчер: "Асеман" 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?

Пілот EP3768: Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.

Диспетчер: Ми точно не знаємо…

Пілот EP3768: На нашому курсі все нормально?

Диспетчер: Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.

Пілот EP3768: Дай Боже!

Зауважимо, що українське авіасудно вилетіло з аеропорту Тегерана о 6:20 в середу, 8 січня. У той же час сідав іранський борт Aseman Airlines - рейс "Шираз - Тегеран", номер 3768. Приблизно через три хвилини пілот-іранець побачив ракету, яка згодом потрапила в літак і стався вибух.

Детальніше про те, за яких умов український літак в Ірані могли збити навмисне, читайте в матеріалі "Апострофа": Наказано знищити: нові факти про катастрофу МАУ.