RU  UA  EN

Пʼятниця, 19 квітня
  • НБУ:USD 39.50
  • НБУ:EUR 42.10
НБУ:USD  39.50
Світ

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

19 квітня

18 квітня

17 квітня

16 квітня

15 квітня

Всі новини

Що це? Ракета? З'явився повний текст розшифрування аудіо з даними про підрив літака МАУ в Ірані

У мережі з'явилася розшифрування аудіозапису з перемовинами диспетчерської служби аеропорту Тегерана і другого пілота літака компанії Iran Aseman Airlines в момент потрапляння ракети в літак МАУ в середу, 8 січня.

Про це пише ТСН.

Виявилося, що іранці бачили ракету з моменту пуску, і до того, як вона потрапила в український лайнер.

З нього випливає, що людина за штурвалом іранського лайнера бачив і пуск ракети, і вибух. Таким чином, журналісти роблять висновок, що іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи літака МАУ.

Диспетчер: Доброго ранку, "Українські Міжнародні Авіалінії" 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту – 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.

Диспетчер: Після 6000 футів напрямок – на Парок.

Пілот EP3768: Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Диспетчер: Доброго ранку, 3768.

Диспетчер: "Асеман" 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень – 110.

Пілот EP3768: Борт 3768, на зв’язку.

Пілот EP3768: Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Пілот EP3768: Ні, сер?

Пілот EP3768: Зона 320, для прольоту активна?

Диспетчер: GPS (нерозбірливо).

Пілот EP3768: За маршрутом – спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?

Диспетчер: Зона 320? На відстані скількох миль? Де?

Пілот EP3768: Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.

Диспетчер: Скільки миль? Де?

Пілот EP3768: Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.

Диспетчер: Нічого про це нас не інформували.

Диспетчер: Який це маэ вигляда? На що схоже це світло?

Пілот EP3768: Це точно світло від ракети.

Диспетчер: Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?

Пілот EP3768: Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.

Диспетчер: Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.

Пілот EP3768: Добре. Стаю на курс посадки.

Диспетчер: "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом.

Диспетчер: "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом-

Диспетчер: "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, як чутно?!

(запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)

Диспетчер: "Асеман" 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.

Диспетчер: "Асеман" 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?

Пілот EP3768: Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.

Диспетчер: Ми точно не знаємо…

Пілот EP3768: На нашому курсі все нормально?

Диспетчер: Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.

Пілот EP3768: Дай Боже!

Зауважимо, що українське авіасудно вилетіло з аеропорту Тегерана о 6:20 в середу, 8 січня. У той же час сідав іранський борт Aseman Airlines - рейс "Шираз - Тегеран", номер 3768. Приблизно через три хвилини пілот-іранець побачив ракету, яка згодом потрапила в літак і стався вибух.

Детальніше про те, за яких умов український літак в Ірані могли збити навмисне, читайте в матеріалі "Апострофа": Наказано знищити: нові факти про катастрофу МАУ.