Шведська компанія Essity, що є одним з найбільших виробників засобів гігієни, планує вийти з російського ринку, унаслідок погіршення умов ведення бізнесу та значного спаду продажів. Команії належать бренди Zewa, Libresse, Leukoplast, Tork, TENA.
Про це повідомили в Reuters.
Essity, другий за величиною виробник серветок, у березні вирішив закрити всі продажі в Росії, оскільки обсяг продажів впав до 150 млн доларів. Для порівняння у березні 2021 року цей показник становив 290 млн доларів. Зауважимо, що на території РФ працюють три фабрики Essity - там працевлаштовано 1300 працівників, які скоро стануть безробітними.
"Умови ведення бізнесу Essity в Росії погіршилися. У результаті активи компанії в Росії впали в ціні приблизно на 1,4 млрд шведських крон ($150 млн). Крім того, розпочато роботу з виходу з російського ринку. У 2021 році чистий обсяг продажів Essity в Росії становив близько 2,8 млрд шведських крон ($290 млн), що відповідає приблизно 2% від загального обсягу продажів компанії у 2021 році", – пояснив глава компанії Магнус Грот.
Компанія продавала найпопулярніші та найнеобхідніші засоби гігієни, такі як туалетний папір, прокладки, медичні пластирі, паперові серветки, пелюшки та підгузки.
Читайте матеріал "Апострофа": Згоріла хата - гори й сарай: головні наслідки корпоративних дефолтів у Росії. Російські компанії одна за одною оголошують дефолти.