RU  UA  EN

Пʼятниця, 29 березня
  • НБУ:USD 38.85
  • НБУ:EUR 42.05
НБУ:USD  38.85
Світ

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

29 березня

28 березня

Всі новини

Крах російського Ту-154: експерт висунув несподівану версію

Причиною катастрофи російського Ту-154 над Чорним морем, яка сталася 25 грудня 2016 року, може бути те, що екіпаж повітряного судна допустив до керування іншого військового пілота, який перебував на борту. Таку думку висловив в коментарі "Новой газете" досвідчений військовий льотчик, ім'я якого не розкривається.

За словами експерта, швидше за все, цим "стороннім", який сів за штурвал чужого літака, був присутній на борту військовий льотчик, який займав посаду старшого інструктора-льотчика служби льотної підготовки військової частини № 42829.

"Коли я читаю в пресі, що екіпаж Ту-154 "після зльоту працював ногами", виникає версія, що це міг робити тільки льотчик, який має досвід роботи на Ан-72", - розповів експерт російському виданню.

На його думку, все свыдчить про те, що під час катастрофи командир екіпажу Ту-154, Роман Волков, виконував функції другого пілота, втім, перебуваючи на своєму місці, а злітав пілот, який мав великий льотний досвід, але на інших типах літаків, наприклад на Ан-72.

"Я припускаю, що выйськовий інструктор міг в Сочі підійти до Волкова і сказати: "Роман, дай злетіти! Що я, не льотчик?". А Волков не зміг відмовити старшому і за званням, і за посадою", - зазначив експерт.

За його словами, на 5-10 метрах повинна прозвучати команда "Шасі прибрати!", але цю команду ніхто не дає, тому що злітає не Волков.

"Шасі по ідеї повинен прибрати той, хто перебуває у кріслі другого пілота. Але він, по-перше, тримає штурвал, а, по-друге, він просто не знає, як на Ту-154 забирається шасі. І тоді колеса починає прибирати Волков . Його права рука, з місця командира корабля, тягнеться прибирати колеса і натикається на ручку управління закрилками, яка ближче до нього. і він помилково, теж не маючи саме досвіду збирання шасі, оскільки цю операцію завжди виконує другий пілот, - прибирає не колеса , а закрилки", - розповів свою версію джерело газети.

На його переконання, відновити повну картину сочинської катастрофи і підтвердити або спростувати його версію могло б оприлюднення розшифровки магнітофонного запису.

Нагадаємо, раніше про низку нестиковок у озвученій слідчою комісією версії про причини катастрофи літака Ту-154 повідомив російський авіаційний експерт Вадим Лукашевич.