За результатами соцопитувань, споживчий попит громадян Росії в найближчі місяці скоротиться за 90% категорій продуктів і послуг.
Такі висновки опубліковано в дослідженні консалтингової компанії BCG і дослідницького холдингу "Ромир".
Як свідчать дані опитування, росіяни планують менше витрачати у всіх торгових точках: 47% опитаних скоротять покупки в торговельних центрах, 40% - в закладах вуличної торгівлі, 36% відмовляться від спа-салонів, а 34% - від кінотеатрів і ресторанів.
Споживання майже всіх видів продуктів скоротиться: 28% росіян планує відмовитися від алкоголю, 16% - від заморожених і консервованих продуктів, 15% - від бакалії та 8% - від дитячого харчування.
Від 19% до 37% росіян мають намір менше витрачати на одяг і взуття, в залежності від марки, 42% - на автомобілі, 29% - на парфумерію, 25% - на ювелірні вироби, 37% - на побутову техніку та 14% на товари для дому.
При цьому росіяни готуються до збільшення витрат на комунальні послуги (23%) на ліки (16%), інтернет (11%) і мобільний зв'язок (13%).
Більшість росіян в опитуванні заявили, що найбільш важкі часи для країни ще попереду.
Тим часом протоієрей РПЦ Димитрій Смирнов вважає, що немає нічого поганого в тому, якщо росіяни, які втратили роботу або джерело доходу через кризу, вийдуть на вулицю, щоб просити милостиню.
"Добре, якщо є запасець. А можна і милостиньку попросити. Не 800 доларів до наступного місяця, а крупи жменьку. Людина зглянеться і скаже: зараз я тобі винесу", - зауважив він.
Як повідомляв "Апостроф", експерти прогнозують в Європі глибоку економічну кризу через коронавірус.