Мінімальна зарплата в Європейському союзі станом на січень поточного року коливається від 235 євро (Болгарія) до 1999 євро (Люксембург).

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Про це свідчать дані статистичної служби ЄС Eurostat.

Таке поняття, як мінімальна зарплата присутній у 22 з 28 держав Євросоюзу: у Данії, Італії, Австрії, Фінляндії, Швеції та на Кіпрі немає чітко встановленої "мінімалки".

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Мінімальна зарплата менше 500 євро в місяць сплачується у таких країнах ЄС: Болгарія (€235), Румунія (€275), Латвія і Литва (за €380), Чехія (€407), Угорщина (€412), Хорватія (€433), Словаччина (€435), Польща (€453) і Естонія (€470).

У п'яти державах ЄС "мінімалка" коливається від 500 до 1000 євро в місяць: Португалія (€650), Греція (€684), Мальта (€736), Словенія (€805) та Іспанія (€826).

У семи країнах Євросоюзу мінімальна зарплата вище 1000 в місяць: Великобританія (€1397), Франція (€1480), Німеччина (€1498), Бельгія (€1532), Нідерланди (€1552), Ірландія (€1563) і Люксембург (€1999).

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Для порівняння федеральна "мінімалка" в США становить 1192 євро.

picture

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Як повідомляв "Апостроф", Євросоюз пообіцяв запровадити безвізовий режим з Україною до кінця літа поточного року.

Завантаження...