У 2026 році між Парижем і Мюнхеном запрацює новий швидкісний поїзд, який дозволить подорожувати між містами без пересадок.
Про це повідомляє Travel Off Path, зазначаючи, що проєкт реалізують французька компанія SNCF та німецька Deutsche Bahn.
Сьогодні дістатися з Парижа до Мюнхена можна лише з пересадкою — найчастіше в Штутгарті чи Мангеймі. Така поїздка займає щонайменше 6–7 годин і створює незручності для мандрівників. Після запуску прямого маршруту час у дорозі скоротиться до приблизно 4 годин 40 хвилин. Це стало можливим завдяки масштабним інвестиціям ЄС у швидкісні залізничні сполучення, особливо на маршрутах протяжністю менше ніж 1000 кілометрів.
За попередніми планами, щодня курсуватимуть щонайменше п'ять прямих рейсів — як французькі поїзди TGV, так і німецькі ICE.
Вартість квитків поки не озвучена, однак видання оцінює, що ціни будуть нижчими, ніж на напрямках Париж–Берлін чи Париж–Відень. За прогнозами, раннє бронювання може забезпечити квитки за 40–50 доларів, тоді як придбані незадовго до поїздки можуть коштувати близько 150–180 доларів.
У матеріалі також наголошується, що попри уявну швидкість авіаперельоту, літак не є виграшним варіантом. Хоч сам політ триває приблизно 1,5 години, з урахуванням поїздки до аеропорту, реєстрації, контролю безпеки та можливих затримок загальний час дорівнює 4–5 годинам. Водночас прямий поїзд Париж–Мюнхен подолає маршрут за 4 години 40 хвилин, що робить залізницю швидшою та комфортнішою альтернативою.
Шанси на отримання Україною кредиту Європейського Союзу під заставу заморожених російських активів досить великі, незважаючи на опір ряду країн.