Росія зіткнулася з практично нездоланними труднощами в експлуатації українських комерційних вантажних літаків Ан-124 "Руслан".

Про це повідомляє Комерсант.

За даними видання, в РФ намагаються налагодити техобслуговування судів в обхід українського розробника ДП "Антонов". Джерела стверджують, що стежити за експлуатацією літаків пропонується російському ВАТ "Авіаційний комплекс імені Ільюшина".

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Зараз експлуатант може проводити лише періодичне техобслуговування літаків, а серйозні форми – тільки український виробник. Через кожні 4 тис. льотних годин виробник повинен виконувати процедуру продовження ресурсу. Якщо не передати функції супроводження експлуатації Ан-124 російським структурам, може зірватися подальша експлуатація кількох літаків, всього їх в Росії більше сорока. Щонайменше, два літаки не зможуть експлуатуватися через складнощі з українською стороною".

В ОАК, "Антонові", "Волга-Дніпро", Мінпромторгу і ФСО РФ на запити видання не відповіли. Джерела, знайомі з ситуацією, відзначають, що методологію огляду літака і повну документацію має тільки розробник. При внесенні змін російською стороною українська вправі обмежити експлуатацію цих суден за межами РФ, де ці літаки в основному і працюють.

Виконавчий директор російського агентства "Авіапорт" Олег Пантелєєв зазначає, що в останні роки гострота проблем навколо "Русланів" постійно зростала і "сьогодні немає ніяких підстав вважати, що вона може бути вирішена переговорами з українською стороною".

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Як повідомляв "Апостроф", 10 липня в мережі опублікували яскравий відеозапис презентації українського літака Ан-178 для міжнародної виставки в авіасалоні Фарнборо.

У травні стало відомо, що держпідприємство "Антонов" може запустити в серійне виробництво найбільший у світі транспортний літак Ан-225 "Мрія".