Останнім часом стали з'являтися повідомлення про те, що на бізнес партнерство з Укрзалізницею претендує ТОВ "АТ Механіка". В основному через ініціативу самої Механіки та її кураторів у Міністерстві інфраструктури України. Лобі достатньо сильне, адже не за кожним встане на захист сам міністр інфраструктури Володимир Омелян. Про це пише "Антикор".

У матеріалі наголошується, що "АТ Механіка" пропонують постачати для потреб Укрзалізниці скріплення залізничні зразка 1990-х під назвою КПП-1.

Впровадження нових конструкцій безпідкладочних скріплень пружного типу на українських залізницях дійсно почалося в кінці 1990-х років за висновком польських скріплень типу СБ-3. У той же час з'явилася вітчизняна модифікація цього скріплення типу КПП-1 виробництва ТОВ "АТ Механіка". З часом, вчені і практики Укрзалізниці встановили, що модернізований варіант польського скріплення під назвою КПП-1 має практично ті ж недоліки, що і РБ-3. У 2010 році в УЗ визнали, що вибір конструкції скріплень типу СБ-3 і КПП-1 для вітчизняних залізниць був помилковим. Хоча довести свою правоту при злочинній владі було неможливо, пише видання.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Після Революції гідності продукцію ТОВ "АТ Механіка" перестали закуповувати, тому що зник адміністративний тиск, а публічні торги перейшли в прозору площину. Ринок продажу став доступнішим для кращих пропозицій.

До того ж, технічні умови на продукцію "Механіки", за рішенням суду втратили чинність. У Службі колії Укрзалізниці перестали замовляти КПП-1 і припинили погоджувати будь-які зміни в технічні умови. Як встановили раніше, ці скріплення просто не годяться для використання в надважких умовах національних залізниць.

Після чергової невдалої спроби продати застарілу продукцію підприємство звернулося зі скаргою в Антимонопольний комітет.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

На засіданнях колегії АМКУ 21-22.11.2017 року директор скаржника Віталій Руденко і адвокат Дмитро Руденко заявляли, що технічні умови і зміни до них не повинні бути погоджені з замовником. Що державні стандарти Дсту давно опинилися поза законом.

Також наголошується, що представники "Механіки" хотіли переконати членів колегії АМКУ в тому, що на дешевий товар немає потреби виготовляти і погоджувати з замовником документацію. Тим самим, хотіли приховати чи не найголовніше.

При цьому Антимонопольний комітет рішенням від 22.11.2017 по справі № UA-2017-09-18-002319-c.a3, АМКУ фактичну поставив крапку всім сперечання і численних маніпуляцій Механіки навколо їх продукції, зазначивши наступне.

picture

Особливу увагу варто приділити на цифри в кінці ":2014".

picture

Виявилося, що продукція "Механіки" дешева тому, що із 2013 року нікому не потрібна. Вона втратила актуальність для єдиного замовника.

picture

Подібне рішення було прийняте Антимонопольним комітетом та за скаргою № UA-2017-09-15-000999-a.b4 від 1 грудня 2017.

picture

Таким чином спроба ТОВ "АТ Механіка" продати застарілу продукцію провалилася незважаючи на тиск з боку заангажованих ЗМІ та лобіювання через чиновників Міністерства інфраструктури України, резюмує видання.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА