Внаслідок будівництва Росією Кримського моста в окупований півострів Маріупольський порт втратив багатьох ринків збуту.

Про це заявив начальник комерційної служби Маріупольського морського торгового порту Ігор Барський в коментарі "Крим. Реалії".

Зокрема, сталеві плити тепер постачають тільки в Європу і Північну Африку, а раніше вони доставлялися по всьому світу.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Південно-східна Азія, В'єтнам, Південна Корея, Малайзія, це американський напрям - США, Гондурас, Мексика, всі ці напрямки практично зникли, так як перевозилися на великих суднах типу Panamax. Дещо залишилося, але те, що пішло, вже ніколи не повернеться", - сказав Барський.

Океанічні судна класу Panamax не пройдуть під Кримським мостом. Згідно з правилами Мінтрансу РФ, кораблі повинні бути не довші 160 м і не вище
33 м.

Тепер замість одного судна класу Panamax власнику вантажу доводиться фрахтувати декілька більш малих, що підвищує вартість перевезення.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Це дорожче для клієнта. Це впливає на привабливість порту і на прибутковість країни. За суднозахід держава стягує збори, чим більше корабель, тим більше збір", - зазначив начальник комерційної служби Маріупольського порту.

Детальніше про негативні для України наслідки від будівництва Кримського моста читайте в матеріалі "Апостроф": "Як Росія "віджимає" в України Азовське море".