Від початку функціонування українського морського коридору опрацьовано понад 162 млн тонн вантажів, з яких понад 98 млн тонн — зерно, коридором пройшли майже 7 тис. суден.
Про це повідомив віцепрем’єр-міністр з відновлення України – міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.
Він наголосив, що попри постійні удари по портовій, енергетичній та залізничній інфраструктурі Україна зберігає морський експорт і свій внесок у глобальну продовольчу безпеку.
"Український морський коридор працює в умовах постійної воєнної загрози. Проте із початку його функціонування опрацьовано понад 162 млн тонн вантажів, з яких понад 98 млн тонн — зерно. Коридором пройшли майже 7 тис. суден. Поставки українського зерна, олії, кукурудзи та ячменю охоплюють 55 країн світу. Для багатьох із них, особливо в Північній Африці, це єдиний економічно можливий шлях доставки", - зазначив Кулеба.
За його словами, робота над посиленням безпеки морських портів триває щодня. АМПУ у тісній взаємодії з військовими, правоохоронними органами та бізнесом впроваджує додаткові заходи для захисту інфраструктури та безпечного проходження суден.
Водночас у фокусі – безпека працівників порту: триває робота над розширенням мережі укриттів в портах. Окрема увага приділяється енергетичній стійкості.
"Впроваджуються резервні джерела живлення, встановлюються когенераційні установки, модернізується критична інфраструктура. Порти адаптуються до роботи в умовах енергетичних обмежень та комбінованих атак – усе для того, щоб забезпечити безперервність експортних операцій", - запевнив віцепрем`єр.
Як повідомлялося, з початку повномасштабного вторгнення РФ привласнила близько 15 млн тонн українського зерна.