В американській компанії Cloudflare заявили, що причина масштабного збою 18 листопада, який вплинув на роботу великої кількості сайтів, зокрема і в Україні, не пов’язана з кібератакою.

Про це повідомляється на сайті компанії.

Зазначається, що проблему спричинила внутрішня помилка, а саме зміна прав доступу в одній із систем баз даних, через яку система згенерувала некоректний конфігураційний файл для модуля Bot Management.

Continue after commercial
ADVERTISING

Розмір файлу збільшився вдвічі, що перевищило встановлені межі. В результаті це призвело до збою в роботі програмного забезпечення, що обробляє трафік низки сервісів Cloudflare, а також масштабного погіршення роботи клієнтської мережі та інших сервісів компанії.

Спочатку у компанії помилково підозрювали масштабну DDoS-атаку, однак пізніше з’ясувалося, що помилка виникла у внутрішній логіці оновлення конфігурації Bot Management. Після ідентифікації проблеми Cloudflare зупинила поширення некоректного файлу та оновила його до попередньої стабільної версії.

Повне відновлення інфраструктури завершилося о 17:06.

Continue after commercial
ADVERTISING

У Cloudflare вибачилися за інцидент та зазначили, що працюють над посиленням захисту від подібних збоїв.

Нагадаємо, у вівторок, 18 листопада, близько 14:00 за Києвом стало відомо про масштабний збій в роботі сервісу Cloudflare. Через це у низки сервісів та сайтів по всьому світу виникли проблеми з доступом.