Бюджетний авіаперевізник Ryanair заявив, що вже з 12 листопада вимагатиме від пасажирів використовувати цифрові посадкові талони, згенеровані в застосунку компанії.

Про це повідомляє dpa.

У Ryanair розповіли, що пасажири тепер мають отримувати цифрові посадкові талони через мобільний додаток авіакомпанії. Без талона на телефоні чи планшеті мандрівники не зможуть сісти на літак.

Continue after commercial
ADVERTISING

Також авіакомпанія заявила, що цей крок є частиною її цифрової стратегії та спрямований на спрощення реєстрації, одночасно зменшуючи вплив на навколишнє середовище.

Як пояснили у компанії, ініціатива може щорічно заощаджувати понад 300 тонн паперових відходів.

Зазначається, що якщо смартфон загубиться або розрядиться, мандрівники зможуть отримати безкоштовний посадковий талон в аеропорту до проходження безпекового контролю, а якщо проблема виникне вже після проходження безпекового контролю, то інформація вже буде в системі Ryanair, і персонал біля виходу на посадку допоможе їм.

Continue after commercial
ADVERTISING

Водночас авіакомпанія наголошує, що найважливіше для мандрівників – це зареєструватися онлайн перед польотом.

Пасажири, які ігнорують нагадування про онлайн-реєстрацію, зможуть отримати роздруковані квитки в аеропорту за певну плату, яка коливається від 30 євро в Іспанії, 40 євро в Австрії до 55 євро в інших країнах ЄС та у Великій Британії.

Нагадаємо, у серпні у Вільнюсі через збої GPS літак Ryanair не міг приземлитись з першої спроби.