Російські окупанти планують з'єднати тимчасово окупований Крим із Ростовською областю РФ через території Донецької та Запорізької областей залізницею через річку Кальміус.

Про це в ефірі Апостроф TV розповів Віктор Дудукалов, заступник голови Бердянської райради.

За його словами, роботи на цих дільницях справді ведуться, проте, якщо робити якісно, то це триватиме багато часу. Росіяни ж на цей час роблять "як завгодно", оскільки для них важливо якнайшвидше створити, так званий, коридор через Маріуполь, Бердянськ, Мелітополь-Крим, як основну логістичну артерію.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Все це впирається в ударні можливості ЗСУ, які зростають з кожним днем. Ті залізничні лінії, які вони встигли захопити в ході окупації, і за якими вони женуть людей, техніку та БК, постійно страждають від "бавовни". Ми бачили потужні удари по ЖД-розв'язці під Токмаком, де росіяни розвантажували БК, а також у депо Мелітополя", - розповів Дудукалов.

Він підкреслив, що якщо росіянам вдасться щось побудувати – ЗСУ швидко візьмуть цю нову залізничну лінію росіян під вогневий контроль.

Читайте також: Коридор у Крим захищатимуть як дорогу життя: окупанти будують у Маріуполі трикутну лінію оборони

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

За словами військового експерта Романа Світана, росіяни відбудували близько половини залізничного мосту через Кальміус на північ від Маріуполя, щоб підключитися до лінії Маріуполь-Волноваха-Донецьк та Маріуполь-Волноваха-Токмак. За два місяці активних робіт вони можуть вклинитися у цю залізничну лінію.

"Росіяни це роблять з розрахунку на те, що міст через Керченську протоку може бути зруйнований або серйозно пошкоджений і їм потрібна додаткова залізнична гілка з окупованих територій на сході та півдні в окупований Крим. Щоб не сидіти й не чекати, коли кримський міст звалиться, росіяни намагаються діяти на випередження, але ефекту для них не буде", – пояснив він.

Військовий експерт при цьому додав, що вказаний залізничний міст через Кальміус знаходиться в межах досяжності наших систем HIMARS з-під Вугледару.

"Якщо через Кальміус підуть великі вантажі, то цю розв'язку буде знищено дуже швидко. Зараз вони через Маріуполь-Волноваха-Донецьк і Маріуполь-Волноваха-Токмак намагаються перевозити великі вантажі, прикриваючись бронепоїздами", - підкреслив Світан.

Ситуацію також прокоментував радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко, підтвердивши, що спроби збудувати пряме залізничне сполучення з Маріуполем, Волновахою та Донецьком – не просто розмови, росіяни справді розпочали будівництво залізничного мосту біля с. Граніт через річку Кальміус.

"У разі успіху це дозволить включити існуючу гілку Маріуполь-Асланово-Кальчик-Волноваха у пряме сполучення з Таганрогом та Ростовом-на-Дону. На практиці це не лише глобальне вирішення питання військової та цивільної логістики, а й кардинальне зниження залежності від залізничного сполучення Кримським мостом", - резюмував Андрющенко.

picture

picture

picture

Раніше ми писали, що вночі сили ППО збили понад 30 ударних безпілотників росіян.

  • Вас може зацікавити:

Сили оборони здійснили прорив на лінії Роботино-Вербове: звіт ISW та свіжі карти боїв

Сили оборони виснажують російські війська вздовж усієї лінії фронту: ранкове зведення Генштабу

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Руського міра" в пеклі побільшало: свіжа статистика втрат армії РФ