У другій половині 1960-років на базі "Запорожця" був створений мінівен "Максі". Єдина фотосесія новаторського автомобіля відбулася в новорічні дні 1967-го на московській ВДНГ.

Як розповідає "Апостроф, про це повідомляє Auto24.

picture

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

За розробку концептуального проекту компактної малолітражки - автомобіля "Максі" взявся один з кращих дизайнерів радянського періоду і визнаний автомобільний новатор-конструктор Юрій Долматовський. Маючи "на борту" серійні агрегати, перспективний автомобіль вийшов дуже цікавим не тільки в плані компонування, але і з інженерної точки зору.

picture

Розробникам вдалося спроектувати компактвен одночасно коротким і низьким - тобто в габаритах "горбатого" ЗАЗ-965. При тому що зазвичай компактні однооб'ємники доводиться робити вище аналогічного седана, оскільки частину механізмів конструктори змушені ховати під пасажирським відсіком.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

picture

Технічна начинка компактвена використовувала базу ЗАЗ-966, що зіграло б важливу роль в разі постановки концепту на конвеєр.

picture

Однак до серійного виробництва справа не дійшла. Існуючі автозаводи і без того були завантажені під зав'язку. Але свій слід в історії автопрому "Максі" все ж залишив, в тому числі - і в фізичному сенсі: кузовні панелі одного примірника збереглися в одній з колекцій.

Як повідомляв "Апостроф", в мережі показали тест-драйв прототипу Volkswagen ID.4, що дає можливість отримати максимальне уявлення про майбутній електричний позашляховик Volkswagen 2021 року.