Репера Каньє Веста звинуватили в крадіжці логотипу, який з'явився на серії нового мерчу після виходу довгоочікуваного альбому Donda. Засновники невеликого бренду Infinity G8ds впевнені, що логотип із зіркою Давида музикант підглянув саме у них, а ідею йому міг підкинути його особистий шеф-кухар.
Як пише Insider, Каньє Вест нібито зустрічався з засновниками бренду за тиждень до виходу нового мерчу. Незабаром після цього на одязі репера з'явився схожий логотип, що правда, більш вузький та без знака нескінченності в центрі.
#DONDA MERCH pic.twitter.com/s28laAKzg7
- HYPEBEAST (@HYPEBEAST) August 5, 2 021
Так само зазначається, що особистий шеф-кухар музиканта Віллі Воллес, дізнався про існування бренду значно раніше - від свого приятеля та співробітника Infinity G8d Тревіса Різа. За словами креативного директора Ренді Докінза, тоді ж Воллес оцінив дизайн та попросив надіслати кілька речей Каньє Весту.
Пізніше засновники бренду зустрілися з репером особисто і розповіли йому про виробництво одягу. Вест нібито сказав, що залишиться на зв'язку для можливої подальшої співпраці, але так і не з'явився.
Переглянутися цею допіс в Instagram
В Infinity G8ds вже зв'язався з представниками репера, але поки сторони не прийшли до єдиної угоди. "Я трохи розчарувався в Каньє, - зізнався засновник бренду. - Він просто міг сказати, мовляв, давайте один художник допоможе іншим художникам стати більш відомими".
- Тим часом альбом Donda побив рекорд Spotify за кількістю прослуховувань за добу. Кажуть, диск може встановити ще кілька рекордів протягом тижня, от тільки в п'ятницю 3 вересня йому належить протистояння із довгоочікуваним альбомом Дрейка Certified Lover Boy.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime та дізнавайтеся про них швидше.