Південнокорейський серіал "Гра в кальмара", який офіційно став найпопулярнішим шоу на Netflix, принесе сервісу близько $900 млн. Це майже в 42 рази більше за ту суму, яку компанія вклала в його виробництво.
Як уточнює Bloomberg з посиланням на свої джерела, у виробництво 9-серійного трилера сервіс вклав $21,4 млн - по $2,4 млн на епізод. Менш ніж за місяць історію бідняків, які грають в ігри на виживання заради великого грошового призу, подивилися зі 111 млн акаунтів Netflix, що зробило серіал хітом №1 в 94 країнах світу, включно з США. Це й принесе компанії $891,1 млн.
І це далеко не всі успіхи проекту, адже "Гра в кальмара" також став першим південнокорейським серіалом, який підкорив тренди США.
- "Гра в кальмара" вже всюди - навіть в Інстаграмі Сергія Бабкіна, який виявився двійником головного героя.
- А ви знали, що гангстер Док Су з "Гри в кальмара" до своєї популярності продавав у Москві телевізори? Тому актор Хо Сон-тхе так добре говорить по-російськи.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime та дізнавайтеся про них швидше.