Лайм

"Пропонували великі гроші": Анжеліка Рудницька розповіла, як росіяни хотіли "пролізти" на "Територію А"

Співачка згадала спроби підкупу українського хіт-параду

У 90-х роках представники російської музичної індустрії намагалися купити ефір на "Території А" - першому телевізійному хіт-параді кліпів в Україні, який став стартовим майданчиком для багатьох українських артистів, зокрема Ірини Білик, Олександра Пономарьова, Наталії Могилевської.

Про це в інтерв'ю "Українській правді" розповіла співачка Анжеліка Рудницька - засновниця і ведуча цього музичного проєкту, який називають прототипом сучасних талант-шоу.

Читайте також: Машу Єфросиніну не впізнати: у мережі показали архівні кадри з "Території А".

Анжеліка Рудницька Фото: instagram.com/anzhelikarudnytska

"Найкращі пропозиції були від росіян. Вони приїжджали і пропонували великі гроші за ротації своїх кліпів. Вони давали цілий каталог кліпів, їх можна було обирати під формат. Нам не пропонували шансон або тюремну лірику - більш щось молодіжне. За це пропонували великі гроші", - згадує вона.

Втім, за словами Рудницької, команда хіт-параду завжди дотримувалась чіткої позиції: лише українські виконавці та україномовні пісні.

"Однак у "Території А" була чітка концепція, що ми показуємо кліпи лише українською, лише українських артистів. Тому ми їм відмовляли", - наголосила співачка.

Наталія Могилевська на "Території А" Фото: mediateka.suspilne.media

Проте їхня відмова не означала, що російські кліпи не потрапляли в український медіапростір. Засновниця "Території А" каже, що інші канали погоджувалися на гроші росіян, а разом із їхнім музичним продуктом "прослизали" й приховані пропагандистські меседжі.

"Але ці гроші разом з цими кліпами потрапляти на інші канали. І ми бачили це. Глядач цього не знав, - розповіла Рудницька. - Але разом з цими кліпами в ці канали потрапляли такі "переконання", меседжі: "Дивіться, яке ж це класне, це качєствєнноє, а укрАінськоє - некачєственноє". І ось це та думка, яка постійно нав'язувалася, що все українське - неякісне".

Співачка також зауважила, що музика 90-х в порівнянні з сучасною має більш слабкий вигляд, бо багато матеріалів збереглося в поганій якості. Проте український продукт вже тоді був конкурентоздатний на міжнародному рівні.

"Не можна порівнювати те, що створювалося в 90-х з тим, що створюється зараз. По-перше, воно зберіглося в поганій якості - тут нема що обговорювати, і про музику, і про відео. Але український продукт був конкурентоздатний, тому що я їздила не один раз за кордон на гастролі, і я не почувала себе тем "білою вороною", якій було соромно виходити на сцену, співати свої пісні. А в нас ця думка постійно нав'язувалася".

Раніше ми розповідали, який вигляд має подруга Андрія Данилка, яка стала прототипом Гелі у "СВ-шоу".

Цікаві новини для вас:

Новини партнерів

Читайте також