Дедалі більше світових зірок вибирають речі українських дизайнерів для своїх публічних виходів. Напередодні в Парижі відбулася вечірка з нагоди прем'єри 3-го сезону серіалу "І просто так", який є продовженням культової історії "Секс і місто", куди Синтія Ніксон прийшла в образі BEVZA.
59-річна акторка не лише показала у себе в Instagram ефектне вбрання з України, а й відмітила сторінку бренда. Для важливої події Синтія Ніксон (на екрані - Міранда Гоббс) вибрала символічний кейп "Роса" білого кольору.
Читайте також: 60-річна Сара Джесіка Паркер вразила образом на прем'єрі нового сезону сиквела "Секс і місто".
На сторінці бренду розповіли, що накидка входить в нову колекцію весна-літо 2025 "Роса на сонці". Назва відсилає до рядка з українського гімну: "Згинуть наші вороженьки, як роса на сонці".
Виріб виготовлений із прозорого шовку і має вільний силует. Кейп розшитий вручну кристалами, що нагадують краплі води та символізують росу. На сайті бренду вказано, що ціна накидки – 64 750 гривень.
BEVZA – один із найвідоміших українських брендів жіночого одягу. Заснований у Києві дизайнеркою Світланою Бевзою, дружиною ексміністра інфраструктури України Володимира Омеляна. Речі української модельєрки носили Емілі Ратаковські, Белла та Джіджі Хадід.
Раніше мериканська акторка Деметрія МакКінні вийшла у світ у вбранні українського бренду GASANOVA, який одягає першу леді Олену Зеленську.