Настя Каменських могла отримувати від співпраці з брендом ювелірних прикрас "Золотий Вік" $1 мільйон на рік. Тож, після того, як компанія розірвала контракт на тлі мовного скандалу, співачка втратила суттєву частину доходу.
Про вражаючі гонорари артистки розповіло видання Forbes, посилаючись на джерела з музичного та ювелірного ринку України. "Це абсолютно реалістична цифра. Інфлюенсерка втратила дуже багато грошей", - вважає співрозмовниця видання.
Читайте також: Команда Насті Каменських після мовного скандалу зробила публічну заяву.
Настя Каменських у прикрасах "Золотий Вік"
Водночас "Золотий Вік" суму угоди з Настею Каменських офіційно не розкриває.
Нагадаємо, Настя Каменських була амбасадоркою ювелірного бренду з 2021 року. Головним елементом співпраці була масштабна зовнішня реклама: білборди зі співачкою з'являлися у багатьох українських містах і торгових центрах. Артистка також брала участь у телевізійних та онлайн-кампаніях "Золотого Віку".
Кадр із рекламної кампанії
Наприкінці серпня 2025-го ювелірний бренд "Золотий Вік" достроково припинив багаторічну спрівпрацю зі співачкою. Приводом став мовний скандал, що спалахнув навколо артистки після її виступів у США.
Під час своїх концертів у Чикаго, Маямі та Нью-Йорку, Каменських виконувала свої російськомовні хіти, зокрема "Красное вино", "Это моя ночь" і "Попа как у Ким". Співачці дорікнули, що під час повномасштабної війни вона свідомо повернулася до російської, хоча раніше публічно відмовилася він неї.
Найбільше обурення викликала фраза, яку співачка промовила зі сцени в Маямі: "Неважливо, якого кольору в тебе шкіра. Неважно, на каком языке ты разговариваешь. Есть один язык, который понимает весь мир. Знаете, что это? Это - любовь. То самое чувство в мире - любовь", - сказала вона.
Американський концерт NK
На хвилі суспільного обурення бренд "Золотий Вік" оголосив про завершення чотирирічної співпраці зі співачкою.
"Опираючись на цінності та принципи компанії Золотий Вік, ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року", - повідомила команда бренду на сторінці в Instagram.
Раніше Настю Каменських розкритикували за "нещирі" сльози під час зустрічі з військовими.