В рамках 45 Ukrainian Fashion Week український дизайнер чоловічого одягу та засновник бренду IDoL. Серж Смолін представив свою нову чоловічу еко-колекцію сезону весна-літо 2020.
Всі речі з лінійки виготовлені виключно з екологічних матеріалів і вторсировини. Основою колекції стали travel-костюми - універсальні, легкі, які не потребують прасування, комфортні за кроєм і пропорціями. На подіумі в новому сезоні бренд IDoL. демонстрував укорочені куртки з еко-пітону і фланелі, вільні брюки-банани і штани-труби, які прекрасно зав'язуються в силуеті з двобортними піджаками.
У новій колекції Смолін також представив одяг з тканин, що мають cool-ефект. Завдяки цій технології володар костюма IDoL. відчуває себе комфортно навіть в спекотний полудень.
Що стосується кольору, то дизайнер віддав перевагу суворій і холодній гамі - універсальним чорним, сірим і синім відтінкам. Розбавив Серж лінійку яскравими акцентами у вигляді червоного, фіолетового і чорно-білого футуристичного принта.
Для проведення перфомансу Серж Смолін стилизовал свій brand-space на території Мистецького Арсеналу під вулички Флоренції: затишні, концептуальні кав'ярні, квіткові крамниці, бутики з парфумами і італійсько. косметикою для чоловіків.
Головну роль в цьому театралізованому показі зіграла відома художниця Лана Кауфман. Її талант, сексуальність і харизму дизайнер колекції асоціює з прикладом успішної жінки сучасності. За сюжетом міні-вистави чоловіки-моделі прогулюються вуличками Флоренції, намагаючись спокусити Лару.
Автором концепції перфомансу виступив Серж Пайє, режисером - стиліст Кирило Савченко, а sound-дизайнером - композитор Kharaktic. Beauty-look-і для показу створювали візажисти і стилісти Yvision creative group і Барбери UBM, використовуючи косметику для чоловіків від Barba Italiana.
Фото: Євген Зінченко
Найсоковитіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал The Лайм, щоб нічого не пропустити.