Сьогодні поговорили з Лілією Сенновою на одну захоплюючу тему, яка буде цікава багатьом дівчатам - про моду і про те, хто ж її диктує. Зміни в модній індустрії відбуваються практично щодня, і щоб завжди тримати руку на пульсі, потрібно знати підводні камені цієї сфери і розуміти, звідки брати свіжі новини.
Так хто ж вирішує, що насправді модно - бренд або дизайнер?
Лілія Шеффлер-Сеннова
"Назва бренду ще не гарантує стиль", - міркує Лілія Сеннова. Адже у кожного талановитого дизайнера є свій почерк. Та й в принципі, за кожним брендом стоять люди, і саме вони створюють моду. Коли з компанії йде дизайнер, почерк змінюється або ж меркне.
І хорошим прикладом в цій історії може стати той же Louis Vuitton. З початку роботи Марка Джейкобса в модному домі дизайнер повністю перекроїв саму філософію бренду - струсив з нього пил минулих років. Він перетворив компанію у міжнародний лакшері-бренд і так тривало довгі роки. Але після уходу креативного дизайнера на зміну йому прийшов Ніколя Жескьєр і змінив почерк бренду, додавши до нього повсякденну та елегантну екстравагантність. Так, починаючи з 2014 року, бренд поміняв свій стиль з новим дизайнером.
Марк Джейкобс
Лілія Сеннова також розповіла, що в модній індустрії завжди були присутні таємні гравці, про яких багато людей навіть не здогадувалися. Так, дизайнери залишаються законодавцями моди, але зараз фешн-бренди стали все частіше користуватися послугами форкастінг-агентств, завданням яких є аналіз і збір інформації. На даний момент тренди задають фахівці Trend Union, WGSN і LS: N Global.
Ці агентства спостерігають за тим, як одягаються мешканці великих міст, роблять прогнози для майбутніх колекцій: кольори, тканини, фасони та стилі, які будуть актуальні через кілька років.
Відносно самої Лілії Сеннов, із трендів 2020 року вона симпатизує скандинавській моді, яка впевнено повертається на подіуми. Головною цікавою деталлю в гардеробі жінки, на її думку, є чоловічий костюм.
"У жінці повинна бути присутня легка еротична недбалість в образі, як ніби особливо і не старалася, але все одно виглядає елегантно і трендово", - говорить Лілія Сеннова. Фаворити Лілії серед модних брендів - THE ROW, Loro Piana, Brunello Cucinelli, так як її головні критерії для одягу - комфорт, зручність та якість матеріалу. Так що, модниці, беріть на замітку, і користуйтеся у задоволення!
Але все ж, де можна дізнатися про тренди сезону і як почати розбиратися в моді?
Лілія Сєннова радить стежити за ще однією силою, що диктує тренди, аналізує і бренди, і дизайнерів, – фешн-блогерами. Багато хто з них стають інфлюенсерамі в світі моди і починають придумувати модні образи на прийдешній сезон. Все більшої популярності набирають fashion-акаунти в Instagram і такі модні додатки, як Stylebook, Fashion Feed, ASAP54, Scarf Fashion Designer і How to Tie a Tie.
Насправді мода – це складніше, ніж здається на перший погляд, але, слідуючи віянням трендів, не забувайте про себе – свій комфорт, відчуття та стиль.
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime , щоб нічого не пропустити.