Турбота про навколишнє середовище сьогодні є актуальною темою як для українських брендів, так і для споживачів. Прагнення до досконалості, екологічності та збереження унікальності дали початок для створення нового дизайна Carlsberg під назвою "NyDawn". Основна ціль перезапуску бренду – вдосконалення якості напою і зменшення негативного впливу на довкілля.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Зміни бренду Carlsberg відбулись у двох напрямках: споживчого досвіду та екології. Відтепер бренд використовує для етикетки більш екологічну зелену фарбу, що краще та швидше переробляється. Пляшка Carlsberg має додаткове напилення скла, яке вберігає від сколів та дає змогу використовувати її повторно упродовж довшого часу, тим самим зменшуючи залишок вуглецевого сліду. Завдяки розумній кришці ZerO2 Cap, яка поглинає кисень, свіжість та смак напою зберігається ще довше, без втрат для якості. Пляшка має зручну форму, а також вдосконалений дизайн етикетки з тисненням.
"Прагнення до постійного вдосконалення — це невід’ємна частина філософії Carlsberg, сенс якої полягає в тому, щоб зробити бренд привабливим для клієнтів і споживачів. Carlsberg ніколи не зупиняється на досягнутому та завжди намагається зробити свій продукт ще кращим, щоб впевнено сказати: "Carlsberg, мабуть, найкраще пиво у світі", - йдеться в повідомленні компанії.
Слід нагадати, що надмірне споживання алкоголю шкодить вашому здоров'ю.