Рішення знизити тарифи на вантажні перевезення "Укрзалізниці" всього на 10% призведе до довгострокового позитивного ефекту, оскільки стане стимулом для розвитку та оптимізації перевізника.
Про це заявив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Калєнков в ході круглого столу в ІА УНІАН, передає кореспондент "Апострофа".
Він також перерахував умови, при яких зниження тарифів не дасть стресового ефекту для перевізника, серед них: субсидування пасажирських перевезень з бюджету, а також скасування або повернення окремих податків для "Укрзалізниці".
"Субсидування пасажирських перевезень має бути, напевно, за рахунок держави, і податок на землю повинен бути повернутий до "Укрзалізниці". Але повинна ставитися умова, що під час кризи у всіх галузях потрібно розглядати питання зниження тарифів "Укрзалізниці", зробити експеримент - знизити тарифи на 10%. Це дасть додатковий стимул "Укрзалізниці" покращувати свою внутрішню ефективність", - уточнив експерт.
При цьому Калєнков зазначив, що в даний момент "Укрзалізниця" як монополіст не зацікавлена в подібних рішеннях.
"Укрзалізниця", замість того, щоб шукати ефективність всередині компанії, а таких запасів у них дуже багато, намагається перекласти тягар фінансування своїх операцій на вантажовідправників", - зауважив він.
Як повідомляв "Апостроф", раніше гравці ринку вантажоперевезень представили для уряду своє бачення реформ в "Укрзалізниці".