У День холостяка, який відзначається 11 листопада і супроводжується масовими розпродажами, китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holdings Ltd. (AliExpress та ін.) встановив новий рекорд, заробивши більше 38 мільярдів доларів.
Як наголошується, за перші 90 хвилин розпродажу було продано товарів на більш ніж 16 мільярдів доларів, що становить більше половини зарабітку дня холостяка в 2018 році, коли за підсумками 24-годинного розпродажу було продано товарів на майже 31 мільярд доларів.
Основними покупцями стали, звичайно ж жителі Китаю, але в цілому учасниками розпродажі стали близько півмільярда людей з усього світу.
Як повідомляв "Апостроф", китайський день холостяк був настільки масштабним, що обрушив систему українського ПриватБанку. Сервери фінустанови просто не справлялися з потоком транзакцій українців, які хотіли відхопити шматок від гарячої розпродажі на AliExpress.