У понеділок, 11 листопада, в роботі платіжних систем і онлайн-додатків "ПриватБанку" стався збій, клієнти скаржаться на неможливість здійснити онлайн-платіж, або отримати гроші в банкоматах.
Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на "Факти".
Також проблеми розповсюдилися на платіжні термінали.
Згідно з основною версією, до збою привело велику кількість транзакцій на сайті Aliexpress, і на інших торгових майданчиках. Аналітики вказали, що чимало торгові майданчики влаштували акцію до Всесвітнього дня шопінгу 11 листопада.
У "ПриватБанку" уточнили, що в 11 листопада системам довелося обробити близько 70 тисяч платежів, що сильно перевищила середнє навантаження. Технічна підтримка вже відреагувала на запити клієнтів, проблема практично вирішена.
Пізніше з'явився коментар, згідно з яким система перестала працювати, так як не впоралася з кількістю покупок українців на популярному сайті AliExpress, де 11 листопада проходив масштабний розпродаж.
Як повідомляв "Апостроф", до цього часу мережі був опублікований рейтинг найнадійніших банків України, на думку відомої інвестиційної компанії. Приватбанк увійшов в десятку рейтингу.