У суботу, 9 жовтня, стався технічний збій з проведенням платежів через систему в інтернет-банкінг найбільшого державного банку України - "ПриватБанку". Наразі у банку переконують, що вже усунули проблему.
Про це поінформував речник фінустанови Олег Серга "Громадському".
Зокрема, банк вибачається перед користувачами інтернет-сервісу "Приват24" за тимчасові незручності й радить перевіряти стан платежів в архіві.
"Якщо клієнт потрапив у ситуацію, коли платіж чи переказ завис, просимо почекати та не проводити повторні. Всі платежі будуть виконані, не треба одразу ж робити повторний", - зауважив Серга.
Він також сказав, що якщо клієнт виконав повторні платежі, вони повернуться йому на картку.
Користувачка "Приват24" Тетяна Кузнєцова зазначила, що не могла з картки надіслати гроші на іншу. Тоді їй на "гарячій лінії" повідомили про збій в роботі банку.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що "ПриватБанк" серйозно втрачає прибуток, названі дві несподівані причини.