Останнім часом шахраї активізували схеми викрадення коштів із банківських карток українців. Особливо часто це трапляється із клієнтами Приватбанку, які скаржаться на списання грошей із карток без їхньої участі. Водночас банк розводить руками, мовляв, немає можливості оскаржити такі ситуації - звертайтесь у правоохоронні органи.
Одну з таких ситуацій оприлюднив Мінфін у рубриці відгуки.
У клієнтки Приватбанку одразу з трьох банківських карток шахраї списали 70 800 грн без її відома. Жінка стверджує, що дані карток нікому не передавала й не робила інтернет-покупок.
"Я направила Приватбанку декілька запитів на повернення моїх грошей. Банку відомо, що підтвердження платежів було здійснено з іншого пристрою в Україні. А я в цей час була в Німеччині <...> Банк відмовив у поверненні незаконно списаних коштів через шахрайські дії", - поскаржилась клієнтка.
У свою чергу Приватбанк запевнив, що робить все можливо для запобігання шахрайства, однак клієнти часом самі потрапляють на гачок шахраїв.
"На жаль, з боку платіжної системи оскаржити ці операції немає можливості, так як при оплатах були введені паролі для їх підтвердження (3DS). Для цього необхідно мати доступ в Приват24, який може бути лише у власника рахунку. У даному випадку, радимо вам звернутися до правоохоронних органів, а ми, в свою чергу, завжди готові посприяти розслідуванню після офіційного запиту поліції", - написали в Приватбанку.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що під виглядом грошової допомоги від держави шахраї виманюють в українців дані банківських карток.