Державний "ПриватБанк" дав поради, як захистити себе у мережі та не стати жертвою шахраїв.
Про це йдеться на сайті фінустанови.
Так, існує три ключові правила, які дозволять не потрапити на гачок недобросовісних громадян.
1 правило: не можна надавати інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо просять вас нібито від імені банку.
"ПриватБанк" не робить таких дзвінків та не надсилає повідомлень з проханням озвучити: номер банківської картки, термін дії, ПІН-код, CVV2-код картки, пароль у Приват24, паролі SMS.
Запитати ПІН-код картки можуть банкомати, термінали самообслуговування та POS-термінали, система Інтернет-банку Приват24. Сам банк не просить продиктувати ПІН-код чи переслати куди-небудь.
Співробітник банку може уточнити дівоче прізвище матері чи інше кодове слово, якщо сам клієнт звернувся до банку. Співробітники фінустанови не телефонують для уточнення таких даних.
Для одержання переказу на картку за продаж товару, потрібно вказати тільки номер картки. Однак не CVV2-код, строк дії картки, баланс чи тип картки.
2 правило: не надсилати отриманий код або дивний набір команд на інший номер, якщо прийшло SMS невідомого авторства з таким проханням.
Шахраї таким чином можуть змусити налаштувати переадресацію викликів та SMS на чужий номер. І адресовані вам SMS чи дзвінки від банку надходитимуть шахраям.
Комбінації для переадресації викликів мобільних операторів "Київстар", Vodafone, lifecell: **21*+380ХХХХХХХХХ#. Переадресація SMS у Vodafone: надіслати SMS із кодом +380ХХХХХХХХХ на номер 3031. Переадресація SMS інших мобільних операторів можна налаштувати в особистому кабінеті.
3 правило: ніколи не переказуйте гроші до отримання призу під час сумнівних розіграшів.
Треба бути насторожі, якщо надійшло SMS, інформаційне повідомлення, лист про виграш, з проханням терміново сплатити податок, мито чи ввести особисті дані.
Щоб уберегтися від дій шахраїв, потрібно зайти на офіційний сайт компанії чи звернутися в службу підтримки, тому що великі компанії завжди розміщують інформацію про подібні акції.
Нагадаємо, що ”ПриватБанк” почав некоректно списувати гроші із деяких власників GOLD-карт. У банку пообіцяли повернути кошти.