Громадяни України висловлюють невдоволення роботою ПриватБанку – у мережі з'являються коментарі зі звинуваченнями на адресу банку у шахрайстві.
Про це повідомив minfin.com.ua.
Користувач Володимир Насиров пише, що переклав своїй дочці грошовий SWIFT-переказ на суму 565 доларів як весільний подарунок. Проте коли гроші надійшли до ПриватБанку, там відмовилися їх видавати під надуманим приводом.
"Декілька годин спілкування з техпідтримкою банку результату не дали. Персонал абсолютно не компетентний і хамовит. Посилаються на постанову НБУ, але самі мабуть її і в очі не бачили. Я проштудіював цю постанову вздовж і впоперек. Підтримка: Ні за змістом, ні за змістом. Крім того, мене постійно називали "третьою особою". А третім особам ми мовляв інформацію не даємо. Коли мені набридло спілкуватися з некомпетентними фахівцями техпідтримки, я попросив їх дати мені контакти їхнього керівництва. Ніяких контактів мені звичайно ж не дали ", - обурився користувач. Він вважає, що ПриватБанк таким чином вкрав у нього гроші.
У відповідь менеджмент банку заявив, що інформація про фінансові операції може бути надана лише власнику рахунку - у цьому випадку йдеться про одержувача. Також там заявили, що у зв'язку з ухвалою НБУ українські банки не приймають перекази з Російської Федерації та Республіки Білорусь.
Цілком закриті для всіх клієнтів такі операції:
- операції з використанням російських та білоруських рублів;
- операції учасником яких є юридична або фізична особа, яка має місцезнаходження (зареєстроване/постійно проживає) у Російській Федерації або в Республіці Білорусь.
Нагадаємо, останнім часом шахраї активізували схеми викрадення коштів із банківських карток українців. Особливо часто це трапляється із клієнтами "ПриватБанку", які скаржаться на списання грошей із карток без їхньої участі. Водночас банк розводить руками, мовляв, немає можливості оскаржити такі ситуації - звертайтесь у правоохоронні органи.