З початку повномасштабного військового вторгнення Росії в Україну багато наших співвітчизників були змушені виїхати за кордон, у т.ч, країни Європи. Через це не всі мають можливість скористатися мобільними додатками українських банків.
Про те, як можна вирішити цю проблему на прикладі "ПриватБанку", повідомляє minfin.com.ua.
Громадянин України перебуває в Європі на заробітках – він розбив телефон, купив новий, але зайти у додаток "Приват24" не може, оскільки банк не надсилає SMS-підтвердження, без якого зайти не можна. Спроби верифікувати особу користувача не мали успіху.
У "ПриватБанку" озвучили алгоритм вирішення цієї проблеми.
"Якщо при верифікації ви вказуєте не ті дані, які засвідчували в банку — дистанційно, на жаль, немає змоги вирішити ваше питання, адже ми не можемо вас ідентифікувати як клієнта та це наражає на ризик втратити свої кошти", - заявили в службі підтримки банку. Там додали, що користувач має право ще раз звернутися до чату підтримки та пройти верифікацію.
Раніше ми повідомляли, що "ПриватБанк" відмовляє клієнтам у відтермінуванні сплати боргу, натомість пропонує деяким можливість реструктуризації. Також банк не нараховує подвійних відсотків, якщо людина прострочила виплати.