Державний Приватбанк відмовляє клієнтам у відстрочці сплати боргу, натомість пропонуючи декому можливість реструктуризації. Також банк не нараховує подвійних відсотків, якщо людина прострочила виплати.
Про це повідомив Приватбанк у відповіді на скаргу клієнта.
Клієнтка установи хотіла отримати відсрочку щодо сплати боргу, тому що їй затримують зарплату вже 2 місяці, але отримала відмову від Приватбанку. За її словами, у мирний час банк ішов назустріч клієнтам з такими проханнями, а під час воєнного - ні.
"Мені вже 2 місяці не сплачують заробітну плату, намагалась якось це вирішити з Приватбанком щодо відстрочки сплати до моменту виплат зарплати, але працівник телефоном відмовила мені в цьому, сказавши, що у них зараз це відмінено, і треба сплачувати. Як так може бути, коли в мирний час можно було домовитись, а у воєнний час плати і все!!! Навіть коли тобі не сплачують зарплату, і виживай як хочеш!!!" - обурилась жінка.
На її коментар відповів Приватбанк, який нічого не сказав про можливість відстрочки, але зауважив на відсутності подвійних відсотків і реструктуризації боргу:
"Банк не нараховує подвійних відсотків у разі виходу на прострочення.Всім клієнтам, яким розрахована можливість надання реструктуризації, надійде дзвінок від наших спеціалістів з пропозицією оформлення угоди".
Раніше "Апостроф" повідомляв, що Приватбанк почав списувати гроші з пенсійної картки.