Клієнти ПриватБанку, який блокує українцям зняття коштів за кордоном, поскаржилися, що не змогли зняти гроші в банкоматі в Києві за QR-кодом. При цьому кошти з рахунку списалися.
Про це клієнт банку розповів на сайті "Мінфін".
За словами чоловіка, пластикової картки ПриватБанку на даний момент у них немає, оскільки у двох відділеннях їм повідомили про відсутність карток і сказали чекати.
При спробі зняти гроші за QR-кодом, банкомат видав помилку та повідомлення, що кошти з картки не будуть списані. Однак зайшовши до Привату24, люди побачили, що кошти списали. Звернувшись на гарячу лінію, вони отримали стандартну відповідь - що заявку прийнято і потрібно чекати до 14 днів. При цьому гроші потрібні клієнтам терміново на лікування.
Про те, чому так могло статися, відповіли у коментарях: річ у тому, що у банкоматі за QR-кодом можна зняти 4000 гривень за раз. Проте проблема в тому, що меню банкоматів ПриватБанку про це не повідомляється.
Як повідомляв "Апостроф", ПриватБанк відмовляє клієнтам у відстроченні сплати боргу.